Iklan

Thursday, July 23, 2015

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN ROKOK ELEKTRONIK



Rokok Elektronik rokok atau E adalah satu alternatif bagi orang yang tidak boleh keluar asap dan mencari alternatif yang sihat rokok tradisional. E rokok secara asasnya bateri berkuasa peranti Nikotin Vaporize yang hadir di dalamnya tanpa menghasilkan sebarang asap toksik. Perokok yang menggunakan rokok elektronik pada dasarnya Inhale Nikotin vapors tanpa apa-apa asap toksik. Dalam artikel ini saya akan membincangkan beberapa kebaikan dan keburukan untuk Rokok Elektronik.

Kelebihan Rokok Elektronik:-

Ia tidak menghasilkan asap apa-apa, jadi anda boleh menggunakannya di mana-mana tempat. Keluarga anda danorang-orang juga anda disimpan daripada asap beracun yang juga dikenali sebagai asap rokok. Ianya lebih murah berbanding tradisional rokok terutamanya selepas pembelian. Anda boleh menyimpan sehingga 40% dalam Rokok Elektronik selepas menggunakannya untuk 1 tahun

Ia adalah baik untuk kesihatan anda kerana ia tidak mengandungi sebarang tembakau.
Anda akan menyedut Nikotin tolak semua gas-gas toksid yang beracun, kerana ia menggunakan bateri dan anda tidak perlu membawa lighters dengan anda.

Kartrij Rokok Elektronik adalah bersamaan 40 puntung rokok supaya anda tidak perlu membawa banyak berat badan semasa anda melancong.Tidak busuk bau datang daripada mulut anda apabila anda menggunakan Rokok Elektronik. Ia datang dalam banyak perisa seperti lemon, Hilton, pisang, Rose yang memberi banyak pilihan untuk memilih daripada.

Keburukan Rokok Elektronik untuk:-

Pelaburan awal yang seseorang perlu membuat satu kit rokok elektronik ini cukup tinggi.
Rokok Elektronik masih tidak diluluskan oleh FDA (kami Pentadbiran makanan dan dadah)
Rokok Elektronik adalah diharamkan di banyak negara. Beberapa daripada mereka adalah Thailand, Singapura, Finland dan Jordan.

Apabila anda Bandingkan kebaikan dan keburukan, kelebihan untuk Rokok Elektronik adalah lebih daripada keburukan Rokok Elektronik. Pasaran semasa Rokok Elektronik adalah sekitar $50 juta dan meningkat pada kadar yang sangat tinggi.

No comments:

Post a Comment