Iklan

Wednesday, October 6, 2010

Episod 3...Bermula Kisahnye Fakhruz Nordin a.k.a Spark La Cruz

Episod 3 dan terakhir.





Tahun 2006 jodoh aku telah sampai. Aku telah mengahwini seorang gadis yang berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang iaitu Wan Khazimi Wan Zin. Isteri aku ni aku jumpa dekat tempat kerja lama. Aku ‘try test’ je, tak sangka diterima..jodohla katakan.




Tanggal 20 Jun 2008 aku telah dikurniakan seorang bayi lelaki yang aku beri nama FARIS KASYFI. Pening jugak nak letak nama sebab dah banyak aku belek buku-buku tentang nama.







Sekarang ni aku masih bekerja di Majlis Amanah Rakyat dan masih membuat kerja-kerja projek pembangunan dan menunggu masa untuk ditukarkan..itulah nasib penjawat awam…sekian serba sedikit tentang diri aku yang bernama FAKHRUZ NORDIN.








No comments:

Post a Comment